בלוג - מאמרים אחרונים
גל גדות וונדר וומן

אימוני הכושר המדהימים של גל גדות

בכתבה הבאה נסקור את אימוני הכושר של גל גדות, כחלק מהכנה לסרטים בהם היא משתתפת או משיגרת חיי היומיום שלה, נפרט על סוגי האימונים שהיא עושה, על אופי הפעילות הגופנית שלה, על המשטר התזונתי עליו היא מקפידה.

קצת רקע על גל גדות

גל גדות, העונה לכינוי "וונדר וומן" היא אכן גיבורת על בכל רמ"ח איבריה, משום שהיא מצליחה גם לשלב בין קריירה מפוארת עתירת שבחים ופרסים לצד חיי משפחה וגידול ילדים, גם עושה במקביל תשדירי ענק למותגי על ברחבי העולם, פרזנטורית מצליחה של מגוון מותגים בשוק העולמי, אחת משגרירות ישראל הכי נאהבות ונערצות שהיו בעולם עד כה, ולכל זה תוסיפו גם מלכת יופי לשעבר.

בקיצור, היא מושלמת בכל תחום שהיא "נוגעת" בו ולכן היה חשוב לנו להראות בכתבה כיצד אישה חזקה וסופר עמוסה,עם אופי ושורשים חזקים המחוברת לעצמה, מצליחה לשלב בכל מרוץ החיים הדינמי שלה שיגרת אימוני כושר ברמה סופר גבוהה.

אימוני הכושר המגוונים של גל גדות

  • ספורט מגיל צעיר – מגיל קטן הייתה גל 12 שנים רקדנית, שיחקה טניס ושחיה, כלומר מגיל קטן היא כבר החלה להרשים ולהציג יכולות גופניות מדהימות, לצד כריזמה חריצות והתמדה. שעם מרוצת השנים, הובילה להצלחות מסחררות בתעשייה העולמית.
  • ההכנות הגופניות המדהימות לסרט "וונדר וומן" – לקחו 6 חודשים מלאים!! תקופה ארוכה בה גל גדות הקדישה את זמנה להרבה שעות אימון בחדר הכושר, לאימונים באומנות לחימה טקטית בעזרת מקלות חרבות ומגינים, תזונה סופר מוקפדת מבחינת הערכים התזונתיים-בריאותיים ואימונים אירוביים. אימונים כל יום למשך 6 שעות; 2 שעות בחדר הכושר של עבודת משקולות ומכונות במטרה להגדיל מסת שריר, וביתר הזמן אימוני כושר נוספים.

("במהלך ליהוקי האודישן לסרט הייתי רזה יחסית, ואילו לאחר שיגרת האימונים האינטנסיבית לקראת התפקיד הרגשתי חזקה יותר, עוצמתית יותר, עם מסת שריר גבוהה יותר מתמיד וכמובן היציבה שלי השתנה פלאים!")

  • אומנות לחימה טקטית – אימונים טקטיים בעזרת מקלות חרבות ומגינים, לצד תרגילים מעולם הלחימה הטקטית המשלבים מוטיבים ותנועות מעולם קרב מגע. המטרה לדעת כיצד להניף חרב בצורה נכונה, כיצד להגן להילחם וכמובן היכולת הטקטית להשתמש במגן.
  • רכיבה על סוסים – מבחינת גל, זה היה החלק המורכב ביותר באימונים שעשתה. זה לכאורה, ניראה פשוט וקל אבל במציאות זה הרבה יותר מורכב וקשה. זה היה עבורה עולם חדש ומופלא שמאוד סקרן אותה, ועל כן היא למדה את הטכניקה הנכונה, ואת כל השלבים לטובת הרכיבות בסצנות השונות.
  • אימוני קיקבוקסינג – עבודת כוח לצד סיבולת לב ריאה, בשילוב סדרת קומבינציות של בעיטות, אגרופים וניתורים בגרסאות שונות. המטרה היא לשפר את איכות התנועה בביצוע התרגילים, לשפר את מהירות התגובה, לעבוד על היכולות המוטוריות קוארטינטיביות. שהתוצאה – וונדר וומן חזקה ועוצמתית יותר!
  • אימונים בחדר הכושר – אימונים אינטנסיביים לצד מאמני כושר אישיים קשוחים הכוללים: הרמת משקולות, שימוש במכונת חתירה, עליית מתח בעזרת טבעות, הרבה תרגילים כנגד משקל גוף (סקווטים, שכיבות סמיכה, הליכת עכביש, קפיצות וניתורים), שימוש ברצועות TRX ואימוני אירובי הכוללים אופניים וריצות

View this post on Instagram

Late snack time 😋#love #vegan #vegetarian #food

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

התזונה של גל גדות

  • פירות וירקות – גל משלבת בתזונה פירות וירקות (בעיקר ירוקים) עתירי סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים.
  • אכילת חלבון – גל מקפידה לאכול כמות מספקת של חלבון שהגוף שלה צריך למשל: אכילת ביצים, דגים, חזה עוף. וזאת משום שהיא עושה הרבה ספורט ומטרתה לבנות מסת שריר.
  • שתיית נוזלים מרובה – גל מקפידה לשתות ביום המון מים במטרה לשמור על אנרגטיות תמידית, וכמובן לאור העובדה שהיא מתאמנת המון וגופה מזיע (דרך בה מאבדים נוזלים), היא מוכרחה לאזן זאת בחזרה על ידי שתיית נוזלים.

» מקורות נתמכים לכתבה: Insider | Delish | Gal Gadot Instagram

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי השימוש |
Call Now Button