אישה עם רגליים מהממות

אימון TRX לרגליים חטובות ♡

סרטון זה הוא בעצם אימון TRX לרגליים חטובות , כאשר כל הסרטון מתרכז בעבודה על שרירי הרגליים וכמובן חלק בלתי נפרד מכך אלו הם שרירי הישבן הפועלים גם הם. מדובר בתרגילים ברמת קושי בינונית ומעלה שהיינו מגדירות זאת אפילו כאימון TRX למתקדמות.

אימון TRX לרגליים חטובות וניפטרים מהצלוליטיס ♡

  • סומו סקוואט על קצות האצבעות עם רצועות TRX – בתרגיל זה עלייך לאחוז בטי אר אקס תוך שאת נמצאת במצב של סומו סקוואט, כאשר אצבעות הרגליים מופנות החוצה ואת נמצאת על העקבים. לאחר מכן, בצעי הורדה של הישבן כלפי מטה ועלי בחזרה למעלה. תרגילי זה מחזק את מקרבי הירך והישבן.
  • סקווט צידי על הTRX – אנחנו אומרות מראש כי זהו תרגיל ממש קשה, וכי אם את לא ברמה מתקדמת עדיף שלא תעשי אותו. בתרגיל זה, את מכניסה את אחת הרגליים לרצועות כשהיא באוויר ואילו הרגל השניה נמצאת על הקרקע כמייצבת, ולאחר מכן את מבצעת מעין סקוואט הצידה. התרגיל המאתגר הזה תורם רבות לרגליים חטובות ומפעיל כמה שרירים ברגליים בו זמנית.
  • מכרעים עם TRX – בתרגיל זה עלייך לבצע מכרע לאחור, כאשר את מכניסה רגל אחת אל תוך הטי אר אקס ומבצעת ירידה לאחור בצורה איטית ומבוקרת תוך שאת מקפידה לשמור על כתפיים זקופות, בית חזה ישר וראש מורם. תרגיל נפלא התורם לרגליים מעוצבות וחזקות.
  • טריפל מכרע פלוס טריפל סומו סקוואט כנגד TRX – בתרגיל זה עלייך לבצע כל תנועה 3 חזרות רצוף זאת אומרת, את מתחילה במכרעים כל רגל 3 פעמים ומשם עוברת לסומו סקוואט 3 חזרות. תרגיל קשה ומתאים לבנות שרמת כושר גבוהה, תורם מאוד לחיזוק הרגליים.
  • גשר עם הטי אר אקס – בשכיבה על הגב, תכניסי את עקבי רגלייך אל תוך הרצועות ובצעי הרמות של הישבן כלפי מעלה תוך כדי שאת מקפידה לכווץ אותו חזק. ככל שתקרבי את הברכיים אל כיוון החזה ותבצעי הרמות של הישבן ככה תרגישי יותר עבודה על שריר הירך האחורית.
  • גשר על רגל אחת עם הרצועות – אותם דגשים זהים כמו התרגיל הקודם, רק שהפעם את עושה זאת עם רגל אחת כלומר תנועה א-סימטרית. לידיעתך, כל תרגיל שאת מבצעת עם רגל אחת נחשב לקשה יותר היות וה 100% מתרכז שם ולא נחלק על פני שתי רגליים.

שאלה: האם אימון TRX מחטב?

כדי לענות על שאלת מיליון הדולר הזאת, בואי נבין לרקע מהו חיטוב והגדרתו?

  • חיטוב – מהו היחס בין כמות השרירים לכמות אחוז השומן בגופנו, כלומר ככל שכמות השומן תהיה נמוכה יותר ביחס למסת השרירים, ניראה חטובות יותר. ולהיפך, ככל שכמות השומן גבוהה יותר, ניראה חטובות פחות.
  • כדי להשיג חיטוב צריך עלייך לעשות את התהליכים הבאים – לאכול בצורה משכילה ומחושבת בהיבט התזונתי, בהיבט הספורטיבי להקפיד על אימונים אירוביים התורמים לשריפה קלורית וכמובן לאימוני כוח.
  • לאחר שנתנו מעין הקדמה לשאלה נעבור כעת לתשובה – אימון TRX בהחלט יכול לתרום בכל תהליך החיטוב הן בהיבט האירובי והן באימוני הכוח. זאת אומרת, את יכולה לשלב אותו כחלק מאימוני הכוח שלך והאימונים האירוביים (יש המון תרגילי קרדיו עם הטיאראקס). וכמובן אל תשכחי לאכול בצורה מסודרת.

»» תלחצי על תרגילי כושר עם רצועות TRX לצפיה בתרגילים נוספים לחיטוב הגוף

הכותבת היא אושרית ארנהלטמאמנת כושר אישית בכפר סבא עם ניסיון רב באימונים אישיים

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |