סרטון וידאו של אימון TRX לבית לכל שרירי הגוף מאת BodyFit. הפרזנטורית בסרטון העונה לשם איימי היא מדריכת כושר אישית מקצועית ומיומנת שנים רבות. את צריכה בסה"כ זוג רצועות TRX, מקום קטן לתליה בין אם זה על הדלת או בסלון וקדימה צאי לדרך.

מצרכים שאת צריכה עבור אימון TRX לבית

  • תפני מקום בבית
  • מזרן נוח לעבודה
  • רצועות טי אר אקס
  • מגבת כי את הולכת להזיע
  • מוסיקה קצבית שתדרבן אותך באימון

מבנה אימון ה TRX אותו את תעשי

1 סט מכל תרגיל

1 דקה עבור כל תרגיל

10 תרגילים לעיצוב הגוף

מנוחה בין סט לסט 20 שניות

תבצעי חימום קל כדי להמריץ את הדם עצמאית

תבצעי סדרת מתיחות לכל שרירי הגוף באופן עצמאי

10 דקות של טירקס עם מדריכת כושר אישית הורסת

אימון TRX לבית המורכב מ10 תרגילים בלבד!

  1. סקוואט על רגל אחת עם רצועות TRX (בכמה רמות) – דגשים לתרגיל תאחזי את הרצועות עם שתי הידיים ממש כמו שאיימי מדגימה בסרטון ונסי לבצע סקוואט עם רגל ישרה, במידה ואת מתקשה ניתן לבצע מספר חלופות לתרגיל קלות יותר. התרגיל עובד חזק מאוד על שריר הארבע ראשים וישבן.
  2. ניתור על רגל אחת כנגד טי אר אקס – דגשים לתרגיל עלייך לבצע ניתור קל של הרגל שנמצאת על הקרקע, ממש כמו שאיימי מדגימה בסרטון. קחי בחשבון, כי הדופק עולה לשמיים והרגל תתחיל "לשרוף" לך (אל תתרגשי מזה).
  3. תרגיל שלישי – חתירה עם טירקס עבור הרחב גבי – דגשים לתרגיל כנסי לעמידת מוצא, תפסי את הרצועות כושר ובצעי חתירה ישרה כלפי מעלה. שמרי על המרפקים כלפי פנים, שרירי בטן חזקים ואסופים. אם ברצונך להעלות את דרגת הקושי של האימון תתקדמי לאט ובזהירות קדימה, אם את מתקשה לכי מעט לאחור. התרגיל מחזק מאוד את אזור הרחב גבי והיד הקדמית.
  4. חתירה אופקית בעזרת רצועות כושר – דגשים לתרגיל רגליים על הקרקע, פישוק קטן, אחזי את רצועות הטי אר אקס כאשר המרפקים שלך מופנים כלפי חוץ (שמרי עליהם לאורך כל התרגיל). בצעי ירידה איטית תוך כדי שאת שומרת על המרפקים שלך שיהיו מוטים כלפי חוץ. התרגיל מחזק מאוד את חגורת הכתפיים ומומלץ לבצע אותו במיוחד לכאלו הסובלות מכתפיים שמוטות.
  5. לאנצ' אחורי פלוס הרמת ברך – דגשים לתרגיל שמרי על שיווי משקל תוך שאת אוחזת ברצועות ממש כמו אותה מדריכת כושר אישית בסרטון, בצעי מכרע של רגל אחת לאחור ולאחר מכן כשאת עולה הרימי את הברך. התרגיל עובד בצורה נהדרת על שרירי הישבן והרגליים.
  6. כפיפת מרפקים כנגד הרצועות – דגשים לתרגיל עמדי נינוחה, תפסי את הטי אר אקס ובצעי כפיפות מרפקים תוך שאת שומרת על מרפקים למעלה (זהו דגש חשוב מאוד לתרגיל). אחרי 20 חזרות את תרגישי את היד "שורפת" (אל תתרגשי מדובר בחומצות חלב שלך – זה יעבור).
  7. לחיצת חזה פלוס פשיטת מרפק – דגשים לתרגיל תרגיל קומבינציה משולבת לשרירי החזה והיד האחורית. הדגשים ממש כמו בסרטון, עבור לחיצה עלייך להקפיד על מרפקים כלפי חוץ ואילו על פשיטת מרפקים צמודים.
  8. יד אחורית עם הרצועות בישיבה על הברכיים – דגשים לתרגיל עברי למצע של "ישיבה" על שתי הברכיים, ובצעי פשיטת מרפקים לשרירי היד האחורית תוך כדי שמירה על מרפקים פנימה ובטן חזקה.
  9. בטן סטטי על ה- TRX – דגשים לתרגיל כנסי למצב של בטן סטטית על האמות, רגליים בתוך הרצועות, ישבן מורן, בטן אסופה והחזיקי ככה באוויר למשך דקה.
  10. פייקים כנגד הרצועות – דגשים לתרגיל נשארת על האמות ומבצעת פייקים (הרמות ישבן כלפי מעלה) תוך שאת מוציאה אוויר בזמן עליה. עובד חזק מאוד על שרירי הבטן.

לסיכום, אימון TRX לבית זה משימה מאוד קלה ופשוטה ברגע שיש לך ציוד, מקום, הכוונה ומוטיבציה.

»» לתיאום אימון ניסיון עם מדריכת כושר אישית מבית GO LADY את מוזמנת להשאיר לנו את הפרטים שלך.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button