סרטון הכושר המהמם הבא מוקדש כולו לשרירי הבטן שלך, זהו אימון TRX לבטן חטובה עם תרגילים מעולים אשר יעזרו לך לחטב את הקוביות שלך. הסרטון מודגם בידי הדוגמנית הספרדיה הלוהטת "Patricia Vera" ולכן הוא בספרדית, אבל אל דאגה תרגמנו לך אותו במיוחד.

אם בא לך לעקוב אחריה באינסטוש, זה הקישור אליה: https://www.instagram.com/patri_fitmodel/

אימון TRX לבטן חטובה ומעוצבת הכולל 6 תרגילים הורסים ♡

  • עמידת פלאנק על גבי רצועות TRX – עליך להכניס את רגליך לרצועות (באזור הספציפי לרגליים), בזמן שאת נכנסת לפוזיצית הפלאנק. הדגשים לתרגיל זה: גב ישר, ישבן מורם, שררי בטן מכווצים, הישענות על האמות, ולהחזיק את עצמך על הטי לכמה שניות כשאת באוויר.
  • קירוב ברך אל הפופיק עם רצועות TRX – המשך של התרגיל שביצעת קודם, בעוד שכעת עלייך לקרב את הברכיים לכיוון הפופיק. הדגשים לתרגיל הבטן הזה: הביאי את הברך כמה שיותר קרוב לפופיק, שימרי על ידיים ישרות והקפידי להוציא אוויר בכל פעם שאת מקרבת את הברך.
  • קירוב ברכיים בהחלפה כנגד רצועות TRX – בתרגיל זה עליך לקרב את הברך אל הפופיק, כאשר הרעיון הוא להחליף בין הברכיים של הזמן. הדגשים שלנו לתרגיל: תשמרי על גו זקוף, בטן אסופה, תשמרי על שיווי משקל, ובצעי זאת לאט ובזהירות.
  • קירוב ברכיים ברוטציה על TRX – עלייך להביא את הברכיים לכיוון המרפקים, כאשר את מבצעת רוטציה (מעין חצי סיבוב) של האגן בכל תנועה. דגשים לתרגיל: עלייך להקפיד ולהתרכז בשרירי הבטן בזמן התרגיל, להקפיד על רוטציה מושלמת ולהקפיד על הוצאת אוויר במאמץ. תרגיל מושלם אשר מפעיל את השרירים האלכסונים בבטן (External Oblique)
  • פייקס על רצועות TRX – כאשר הידיים ישרות ואת באוויר עליך לבצע הרמה של הישבן כלפי מעלה עד לגובה מקסימלי שאת יכולה ולהוריד אותה למטה בעדינות. הדגשים לתרגיל הפייקס: לשמור על שרירי בטן מכווצים, להרים את הישבן ככל הניתן, לשמור על גב ישר ולא ליצור קשת גבית.
  • בעמידה אלכסוני בטן בעזרת TRX – עלייך לעבור לעמידה כשרגלייך מוצלבות ושאת אוחזת ברצועות עם אחת הידיים שנוח לך והיד הנוספת מונחת על גבי המותן (לאחר מכן הקפידי לעבוד על הצד השני). לאחר מכן, בצעי מעין הורדת אגן ברוטציה כלפי מטה ותעלי אותו בחזרה. זהו תרגיל נהדר לאלכסוני הבטן שהזכרנו קודם לכן.

האם אימון TRX תורם לחיטוב הבטן?

כבר נשאלנו לא מעט פעמים את השאלה הזאת, לכן בואי נבהיר נקודה חשובה לגביה. רצועות TRX הן בסה"כ אינסטרומנט (כלי עזר), אשר בהחלט יכול לעזור לך לחזק את השרירים בבטן. אבל התוצר שנקרא "חיטוב" לא מגיע רק מכפיפות בטן עם רצועות, אלא דורש עזרים נוספים כמו: גנטיקה טובה מלידה, תזונה מוקפדת ומדויקת ואימונים אירוביים להלעלאת הדופק שלך.

שיתוף פעולה בין כל העזרים הללו יכול מאוד להוביל לחיטוב (היחס בין אחוזי השומן שיש בגוף שלך לבין השרירים). כלומר, אחוזי שומן נמוכים יעניקו מראה ברור יותר שלך השרירים בגופך ובין היתר של שרירי הבטן. לסיכום, אם ברצונך להשיג בטן חטובה ומשורטטת לא מספיק שתעשי אימון TRX, אלא עלייך לשלב אימונים אירוביים, להקפיד על אכילה מסודרת ולקוות שיש לך גנטיקה טובה.

»» למידע מקיף על אימון TRX את מוזמנת ללחוץ כאן

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button