Blog - Latest News
אישה עם שרירים מנתרת באוויר

אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון

זהו סרטון וידאו של אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון בעזרת משקולות בלבד מבית Fitness Blender. הכוכבת בסרטון זוהי קלי מבית פיטנס שהיא מדריכת כושר אישית נמרצת ואנרגטית של כל הכוכבים. כל שעלייך לעשות הוא להשיג זוג משקולות, לפנות פינה קטנה ונחמדה בבית, וזהו זה את מוזמנת להתנסות.

חמישה תרגילים לאימון כושר בבית עם משקולות

  1. לחיצת כתפיים עם משקולות – דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל כאשר רגלייך מעט כפופות, שמרי על בטן אסופה ויציבה, קחי את זוג המשקולות ותעלי אותן כלפי מעלה ממש כמו בסרטון. התרגיל נועד לחזק את היד הקדמית ואת שרירי הכתפיים.
  2. חתירה בשילוב פשיטת מרפק – דגשים לתרגיל עמידת מוצא עם רגליים כפופות, קחי את זוג המשקולות ובצעי חתירה כאשר המרפקים צמודים לצידי הגוף, ולאחר מכן בצעי פשיטת מרפק לטובת חיטוב שריר היד האחורית. התרגיל לא פשוט לביצוע ודורש דיוק וריכוז.
  3. לחיצת חזה בשילוב עבודת ישבן – דגשים לתרגיל עברי לשכיבה על הגב, קפלי את שתי הרגליים ובצעי הרמת ישבן באוויר, לאחר מכן אחזי בזוג המשקולות ותבצעי לחיצת חזה כלומר הרימי את שתי המשקולות, כאשר המרפקים שלך מופנים כלפי חוץ. התרגיל עובד על שרירי בית החזה, הירך האחורית וכמובן הישבן שלך.
  4. הרחקת כתפיים אופקית עם משקולות – דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל, כיפוף קל בברכיים, ישבן מוטה לאחור, הטי את גופך קדימה, אחזי במשקולות ובצעי הרחקה לצדדים ולמעלה. התרגיל עובד בצורה פנטסטית על אזור הטרפז והשרירים סביב הסקפולה. ממומלץ מאוד, לסובלות מחולשה בכתפיים.
  5. כפיפה פלוס הרחקת כתפיים – דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל, כיפוף קל בברכיים, אחזי במשקולות ובצעי פעם אחת הרחקה של הידיים לצדדים ולאחר מכן שתי ידיים קדימה. תרגיל זה מחזק מאוד את חגורת הכתפיים עם דגש גם לאזור הקדמי והצידי.

שימי לב, בדקה 5:45 עלייך לחזור על 5 התרגילים שעשית עד עכשיו. זהו הסט השני שעלייך לבצע בסדרת התרגילים שלפניך. בהצלחה מקסימה,

מצרכים עבור אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון

  • שמפניה של הטבע (מים)
  • מגבת כי את בטוח תזיעי
  • מוסיקה קצבית שתפר לך את המוטיבציה
  • זוג משקולות בעלות משקל מספיק סביר לעבודה

מבנה האימון

  • 2 סטים מכל תרגיל
  • כל תרגיל מתבצע 40 שניות
  • מנוחה בין סט לסט 20 שניות
  • בצעי מתיחות בסיומו של האימון בעצמך
  • בצעי חימום של הגוף בהתחלה בצורה עצמאית
  • 5 תרגילים לחיטוב היד האחורית, הכתפיים והגב

»» לתיאום אימון הכרות עם מאמנת כושר אישית מבית גו ליידי את מוזמנת להשאיר לנו את פרטיך.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |