אישה עם שרירים מנתרת באוויר

אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון

זהו סרטון וידאו של אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון בעזרת משקולות בלבד מבית Fitness Blender. הכוכבת בסרטון זוהי קלי מבית פיטנס שהיא מדריכת כושר אישית נמרצת ואנרגטית של כל הכוכבים. כל שעלייך לעשות הוא להשיג זוג משקולות, לפנות פינה קטנה ונחמדה בבית, וזהו זה את מוזמנת להתנסות.

מצרכים עבור אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון

♦ זוג משקולות בעלות משקל מספיק סביר לעבודה

♦ שמפניה של הטבע (מים)

♦ מוסיקה קצבית שתפר לך את המוטיבציה

♦ מגבת כי את בטוח תזיעי

מבנה האימון

♦ בצעי חימום של הגוף בהתחלה בצורה עצמאית

♦ בצעי מתיחות בסיומו של האימון בעצמך

♦ 5 תרגילים לחיטוב היד האחורית, הכתפיים והגב

♦ 2 סטים מכל תרגיל

♦ כל תרגיל מתבצע 40 שניות

♦ מנוחה בין סט לסט 20 שניות

לתרגילי כושר עם משקולות

חמישה תרגילים לאימון כושר בבית עם משקולות

♦ תרגיל ראשון – לחיצת כתפיים עם משקולות

דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל כאשר רגלייך מעט כפופות, שמרי על בטן אסופה ויציבה, קחי את זוג המשקולות ותעלי אותן כלפי מעלה ממש כמו בסרטון. התרגיל נועד לחזק את היד הקדמית ואת שרירי הכתפיים.

♦ תרגיל שני – חתירה בשילוב פשיטת מרפק

דגשים לתרגיל עמידת מוצא עם רגליים כפופות, קחי את זוג המשקולות ובצעי חתירה כאשר המרפקים צמודים לצידי הגוף, ולאחר מכן בצעי פשיטת מרפק לטובת חיטוב שריר היד האחורית. התרגיל לא פשוט לביצוע ודורש דיוק וריכוז.

♦ תרגיל שלישי – לחיצת חזה בשילוב עבודת ישבן

דגשים לתרגיל עברי לשכיבה על הגב, קפלי את שתי הרגליים ובצעי הרמת ישבן באוויר, לאחר מכן אחזי בזוג המשקולות ותבצעי לחיצת חזה כלומר הרימי את שתי המשקולות, כאשר המרפקים שלך מופנים כלפי חוץ. התרגיל עובד על שרירי בית החזה, הירך האחורית וכמובן הישבן שלך.

♦ תרגיל רביעי – הרחקת כתפיים אופקית עם משקולות

דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל, כיפוף קל בברכיים, ישבן מוטה לאחור, הטי את גופך קדימה, אחזי במשקולות ובצעי הרחקה לצדדים ולמעלה. התרגיל עובד בצורה פנטסטית על אזור הטרפז והשרירים סביב הסקפולה. ממומלץ מאוד, לסובלות מחולשה בכתפיים.

♦ תרגיל חמישי – כפיפה פלוס הרחקת כתפיים

דגשים לתרגיל עמדי עם פישוק קל, כיפוף קל בברכיים, אחזי במשקולות ובצעי פעם אחת הרחקה של הידיים לצדדים ולאחר מכן שתי ידיים קדימה. תרגיל זה מחזק מאוד את חגורת הכתפיים עם דגש גם לאזור הקדמי והצידי.

שימי לב, בדקה 5:45 עלייך לחזור על 5 התרגילים שעשית עד עכשיו. זהו הסט השני שעלייך לבצע בסדרת התרגילים שלפניך. בהצלחה מקסימה,

לתיאום אימון הכרות עם מאמנת כושר אישית מבית גו ליידי את מוזמנת להשאיר לנו את פרטיך.