בסרטון זה תמצאי מספר תרגילים המותאמים גם עבור אימון כושר ביתי לנערות. אומנם האימון בסטודיו, אבל ניתן בהחלט ליישם אותו בסלון בבית.כמובן שעלייך לנהוג בזהירות ולא להגזים בעצימות כלומר תשתדלי לא להעלות יותר מידי את הדופק, ושימי לב שהלחיים שלך לא אדומות מידי זה חשוב נורא ומעיד על מאמץ יתר. מקוות שתיהני צוות מאמנות הכושר של גו ליידי,

הרבה מהנערות מבלות זמן רב בחדר, עם חברות, בווטסאפפ, בפייס, באינסטוש, בשינה מרובה ומקדישות פחות זמן לפעילות גופנית. חשוב שתדעי, כי פעילות גופנית מטרתה לחלץ את העצמות בגופך, עוזרת לשפר את הדימוי העצמי שלך, משפיעה על נראות גופך ומעלה בך את המודעות לפעילות ספורטיבית כבר מגיל צעיר, לכן אימון כושר ביתי לנערות זוהי דרך מצוינת להזיז את גופך וליהנות מההטבות שהוא מציע בכך.

נערה עסוקה עם הטלפון שלה

אימון כושר אישי לנערות בסרטון וידאו

הפרזנטורית המדהימה, בסרטון הכושר שלפניך זוהי חית הכושר הבלתי מעוררת וזוהי כמובן "אירה דולפין" בעלת רשת הסטודיוס המהממת והורודה בשם "פינק רום". מדובר במאמנת כושר אישית עם ניסיון עשיר של שנים, מגיעה מרקע ספורטיבי בעל רזומה עשיר.

מצרכים לאימון: עלייך לדאוג למזרן ולזוג משקולות בנות 1 קילו עד 2 קילו.

מבנה האימון: 9 תרגילים | כל תרגיל מספר חזרות בהתאם ליכולת האישית שלך | סט אחד |

  1. לאנץ' אחורי צידי – עלייך לבצע סיכול לאחור של הרגליים ולבצע ירידה עם הברך של הרגל האחורית כלפי מטה בצורה איטית ומבוקרת
  2. סקוואט בעיטה – תרדי לסקוואט (תיקחי ישבן כלפי מטה) ובזמן עליה תבעטי קדימה וכמובן אל תשכחי להוציא אוויר תוך כדי שאת בועטת
  3. לאנץ' לאחור ולהרים את הברך – תבצעי פישוק של הרגל לאחור, תוודאי שאת יורדת עם הברך כלפי מטה, ולאחר מכן בזמן עליה מעלה את הברך ומקפידה להוציא אוויר ממש כמו הנערה המהממת בסרטון
  4. סקוואט בעמידת בלט + הרמות עקב – בצעי פישוק רחב ממש כמו עמידה בבלט, כאשר שורשי כפות הרגליים מופנים כלפי חוץ, ותרדי למטה ותעלי תוך השמת דגשים של: טוסיק לאחור ולמטה, גו זקוף, מבט קדימה, ונשיפת אוויר החוצה במהלך הירידה מטה. בסיום התרגיל, הרימי עקבים לסירוגין כאשר את נשארת סטטי למטה (מאמנת הכושר אירה מדגימה זאת בצורה מושלמת בסרטון)
  5. תרגיל לצדדים – תעברי למזרן, תשבי עליו כאשר הרגליים מעט כפופות ועל הקרקע, אחזי בזוג המשקולות והעבירי אותן מצד לצד (תרגיל זה מחזק את שרירי הבטן)
  6. תרגיל לבטן בשילוב קיקבוקס – אותם הדגשים כמו התרגיל החמישי רק שבפעם הזאת, את אוחזת במשקולות ועושה תנועה של אגרופים (פעם יד שמאל ופעם ימין) שהרגליים מונפות באוויר
  7. הרמת משקולות מאחורי הראש – קחי את המשקולות והצמידי אותן מאחורי הראש שלך, תוך הפקדה על מרפקים צמודים כמה שיותר פנימה, ותעלי את המשקולות למעלה ותורידי בחזרה (תרגיל זה עובד חזק מאוד על שריר "המלח פלפל")
  8. פלאנק צידי עם הרמת ידיים – תעברי למצב של פלאנק כשאת שוכבת על הצד וכל פעם מרימה יד אחרת לשמיים. תעשי ממש בדיוק כמו שאת רואה בסרטון (תתחילי בלי משקולות בתרגיל הזה)
  9. פלאנק קלאסי של דקה – תעברי למנח הפלאנק המפורסם, כאשר הרגליים שלך לאחור, ישבן מורם מעט ובטן אסופה. השתדלי להחזיק למשך דקה ואם קשה אז פחות

9 טיפים לנערות שרוצות לשמור על הגזרה שלהן

  • תשתי הרבה מים – לשתות מים זה חשוב מאוד לגוף שלך, לכן כדי להצליח במשימה ולהקפיד של שתיה מרובה במהלך היום, תקני בקבוק נחמד וצבעוני ותסמני עליו עם טוש (עדיפות לטוש מחיק) את כל טווחי השעות של מהלך היום, ואז תוכלי לדעת כמה מים שתית עד עכשיו.
  • תשתמשי במדרגות במקום במעלית – אם יש לך מדרגות בבית או בבניין או בקניון אליו את הולכת לקניות עם חברות, תנסי להשתדל לעלות ולרדת במדרגות ולא במעלית. בצורה הזאת את תרווחי גם אימון כושר וגם תשרפי קלוריות, אז תחשבי על זה.
  • תאכלי בלי הפאלפון שלך – כשאת אוכלת, תנסי להניח את הטלפון בצד למשך הארוחה ולא להתעסק בו (לשלוח ווטסאפפ לחברות) כי בצורה הזאת את תהיי מרוכזת באוכל שלך, תאכלי אותו יותר בנחת ותרגישי באמת מתי את שבעה כבר.
  • אל תשקלי את עצמך כל יום – הרבה נערות "מפחדות" מהמשקל שלהן דבר שגורם להן לעלות על המשקל כל יום. אם תעלי על המשקל כל יום, זה יגרום לך ללחץ מיותר ומתח נפשי. לכן תשתדלי לעלות פעם ב3 שבועות דבר שיגרום לך להרגיש נוח יותר עם עצמך ופחות לחוצה.
  • תשתדלי לאכול בריא ופחות ג'אנק פוד – סביר להניח שכמו כל נערה את מתה על מקדונלדס, ודומינוס פיצה אז נכון שזה לא הכי בריא בעולם, אבל את יכולה לאכול את זה רק תקפידי לשלב בין זה לבין אוכל בריא אחר, ואל תגזימי עם כמויות הג'אנק פוד.
  • תדאגי לישון בשעות סבירות – תני לגוף שלך את המנוחה לה הוא זקוק, ותשתדלי ללכת לישון בשעות סבירות כי זה חשוב מאוד לתהליכים הפיזיולוגיים של הגוף שלך.
  • תכווני שעון מעורר לארוחות שלך – תשתדלי לאכול כל כמה שעות, ותחלקי את היום שלך למספר ארוחות קטנות ולאחת שתיים יותר גדולות. למשל: תאכלי פרי, מעדן, ארוחת בוקר, צהריים, ערב מסודרת. אם תכווני שעון את פשוט לא תשכחי לאכול, ואם תאכלי מסודר ונכון את אפילו תרדי במשקל.
  • תפחיתי משקאות מסוכרים – כמו שקראת קודם לכן, עדיף תמיד לשתות מים. אבל אם מתחשק לך מתוק תשתי מידי פעם, אבל שוב אל תגזימי.
  • תהיי מסודרת עם הדברים שלך – תדאגי לשמור על סדר בחדר שלך למשל: תסדרי את הארון שלך, את האיפור, את הנעליים וכמובן את המיטה. אם תהיי מסודרת בדברים שלך, את תראי שאת גם תהיי מסודרת עם האוכל שאת אוכלת.

לסיכום, אימון כושר ביתי לנערות יכול להיות עם ליווי מקצועי של מדריכה צמודה או בכוחות עצמך. אנא ממך, אם את מחליטה להתאמן לבד בצורה עצמאית אל תגזימי ותתאמני אובר על המידה. יום ורוד מצוות גו ליידי – כושר לנשים

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button