אימון כושר ביתי לישבן

סרטון של אימון כושר ביתי לישבן מבית ערוץ הכושר המהמם של פיטנס בלנדר הנמצא כבר מספר שנים בתחום הכושר הגופני. מדובר בערוץ מאוד מקצועי, איכותי, עשוי נכון, בעל 2 פרזנטורים מדהימים בקיצור קצר וקולע. והפעם סרטון של 10 דקות לחיטוב הישבן בבית שלך.

5 תרגילים מושלמים עבור עיצוב הישבן שלך

  1. סקוואטים כנגד משקולות או משקל גוף – דגשים לתרגיל עמידת מוצא עם פישוק קל, משקולות מונחות על הכתפיים, בצעי מעין תנועה של ישיבה לאחור עם הישבן (תחשב ישאתם רוצים לשבת על כיסא דמיוני), השתדלי להקפיד על טוסיק אחורה ושהברך לא תעבור את קו הבהונות, והוציאי אוויר בירידה.
  2. דד ליפט לישבן ולירך האחורית – דגשים לתרגיל פישוק קל של הרגליים, ירידה עם הגוף קדימה בצורה איטית כאשר עלייך לשמור על גב זקוף ובטן אסופה תוך כדי. תרגיל שעובד נהדר על שריר הירך האחורי והישבן.
  3. לאנצ' עם רגל לאחור – דגשים לתרגיל משקולות על הכתפיים, מבצעים מכרע לאחור פעם עם רגל שמאל ופעם עם ימין. הפישוק צריך להיות רחב דיו ולא צר לשם מניעת לחץ על הברכיים (ממש כמו בסרטון). אחרי 20 חזרות את הולכת להרגיש את הישבן והרגליים טוב טוב זהירות.
  4. סקוואט פלוס מכרע צידי – דגשים לתרגיל תרגיל המשלב יחדיו 2 אלמנטים מעולם הכושר, זאת אומרת סקוואטים ומכרע ביחד. היכנסי למצב של סקוואט (תרגיל ראשון), לאחר מכן כשאת מתיישרת את לוקחת רגל לאחור והצידה ומבצעת מכרע אחורי (תרגיל שלישי). נחשב לתרגיל בעל רמת קושי גבוהה (אם את ממש אמיצה).
  5. סקי סקוואט – דגשים לתרגיל אם יצא לך לגלוש סקי בעבר בטוח תהיי מיומנת בתרגיל, אבל גם אם לא תהיי אופטימית אנחנו כאן כדי לעזור לך. כל שעלייך לעשות הוא להיכנס למצב הרגיל של סקוואט שבו את מתורגלת כבר, רק שהפעם הרגליים שלך "מצביעות" כלפי חוץ. תרגיל מאתגר שעובד פרפקט על המקרבים, הארבע ראשי והכמובן שריר הישבן שבגללו התכנסו כאן היום.

שימי לב, בדקה 5:50 את חוזרת שוב על אותם חמשת התרגילים שביצעת קודם זהו הסט השני שעלייך לבצע בסדרה אשר כתבנו לך בתחילת הכתבה. בהצלחה אהובה, הקרדיט שייך לקלי ההורסת מאמנת כושר אישית של הסלבס מבית Fitness Blender

מצרכים שאת צריכה לטובת אימון כושר ביתי לישבן

  • מוזיקה קצבית ברקע
  • בקבוק מים להתרעננות
  • מגבת כי זהירות את עלולה להזיע
  • זוג משקולות לפחות 3 קילו כדי שיהיה אפקטיבי (לא חובה אם אין ברשותך)

מבנה האימון

  • 2 סטים מכל תרגיל
  • כל תרגיל מתבצע 40 שניות
  • מנוחה בין סט לסט 20 שניות
  • 5 תרגילים לעיצוב הישבן וחיזוק הרגליים
  • חימום בתחילת האימון פלוס מתיחות בתחילת האימון

»» תלחצי על אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון לצפייה בסרטון נוסף

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button